Job 188 van 661


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Medewerker


Functie

  • Je staat in voor het verwerken van binnenkomende en uitgaande klantenleveringen
  • Je assisteert klanten telefonisch en zorgt voor een klantgerichte oplossing
  • Je beheert klantendossiers in ons ERP pakket
  • Je verzorgt ondersteuning voor klanten in het online order platform
  • Je onderhoudt de voorraad binnen het labo en verzorgt bestellingen bij leverancier

Jouw profiel

  • We zijn op zoek naar iemand die fulltime beschikbaar
  • Een sterk verantwoordelijkheidsgevoel om de leveringen elke avond correct te laten vertrekken
  • Aanwezigheid tot de laatste chauffeurs vertrokken zijn ’s avonds (18h)
  • Relevante ervaring is een pluspunt maar motivatie is belangrijker
  • Je bent administratief sterk en houdt van een gezonde dosis dynamiek – “can do” mentaliteit
  • Een goede basis van Word, Excel en PowerPoint is een must
  • Je bent klantgericht en professioneel in je communicatie. Ook blijf je kalm in stressvolle situaties en op piekmomenten.
  • Je spreekt perfect Nederlands, kennis van het Engels en Frans is mooi meegenomen
  • Key accounts opvolgen
  • Domein: Internetverkoop
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Domein: Postorderverkoop
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten: Key accounts
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Klanten: Particulieren

Aanbod

Bedrijfsinfo

Een hoogtechnologisch en vooruitstrevend dentaal technisch labo


  • Als logistiek administratief medewerker kan je rekenen op een marktconform salaris incl. maaltijdcheques
  • Er kan gekozen worden tussen een werkweek van 38 of 39 uur. (Bij 39 uren bouw je 6 extra dagen ADV op)
  • De vestiging is gesloten in het weekend en op feestdagen alsook collectief tussen kerst en nieuw en enkele brugdagen.
  • Je komt terecht in een jonge, dynamische en familiale werksfeer waar een open communicatie heerst
  • Interne opleiding
  • Er worden af en toe leuke activiteiten georganiseerd voor het team

Solliciteren

Unique Brugge
+32 (0)50 47 13 30

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht